Lid worden

Als u lid wil worden van BV Voorne, kunt u het aanmeldformulier downloaden. U mag maximaal 3x proeftrainen, bij de 4de keer moet u lid worden van de vereniging. In onderstaande tabel kunt u tevens de leeftijdsklasse zien. Hier kunt u opzoeken in welke leeftijdscategorie u hoort. De trainingstijden kunt u verder op de site bekijken.

• De verenigings-bijdrage is inclusief 15 euro voor het tenue, uitgezonderd recreanten.
  • Korting voor het gehele jaar betalen € 5
  • Inschrijfkosten nieuwe leden: € 15
  • Bij te laat betalen zijn de extra kosten € 15 voor iedere maand dat er te laat wordt betaald.
  • Bij het niet nakomen van een taak is de boete € 25
  • Het rekeningnummer van de vereniging is NL14 INGB 0005 4874 46.

Contributie 2018/2019
            Totaal te betalen
Geslacht

Team/

Richtgeboortejaren per categorie:

Toernooi kosten Normale contributie Bij betaling in 1 keer 1e termijn 2e termijn
gemengd 1 x trainen U10 geboren in 2009 en later €6 €192 €198 €120 €83
gemengd 1 x trainen U12 geboren in 2007 en 2008 €6 €192 €198 €120 €83
jongens 1 x trainen U14 geboren in 2005 en 2006 €6 €221 €227 €140 €92
meiden 2 x trainen U14 geboren in 2005 en 2006 €6 €237 €243 €140 €108
gemengd 2 x trainen U16/U18 geboren tussen 2001 en 2004 €6 €237 €243 €150 €98
gemengd 2 x trainen U20 geboren in 1998 en 2000 €6 €270 €276 €170 €111
gemengd 2 x trainen U22 geboren in 1997 en 1998 €6 €270 €276 €170 €111
gemengd 2 x trainen Senioren geboren in 1996 en eerder €6 €270 €276 €170 €111
gemengd 1 x trainen Recreanten Alle leeftijden   €6 €167 €173 €90 €88

De uitgangspunten
Peildatum is 1 januari van het lopende speelseizoen, dus iemand die op peildatum 01-01-2019 17 jaar (geboren in 2001) is, kan uitkomen in de U18 klasse. De contributie wordt echter betaald aan de hand van het team waarin primair wordt gespeeld. De bovenstaande tarieven zijn gebaseerd op de huidige trainingsopzet per week en het spelen van wedstrijden. Als hierin iets wijzigt gedurende het seizoen, kunnen de tarieven wijzigen. Korting voor het gehele jaar betalen € 5. Inschrijfkosten nieuwe leden: € 15. Bij te laat betalen zijn de extra kosten € 15 voor iedere maand dat er te laat wordt betaald. Bij het niet nakomen van een taak is de boete € 25. De vereniging organiseert met de toernooikosten jaarlijks twee toernooien.

Opzeggen

Opzeggen kan alleen door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schriftelijk naar H. Bosman, Akker 30, 3232 RA, Brielle. Opzeggen moet voor 31/5 van het lopende boekjaar, dit i.v.m. de te betalen bondscontributie.