Wilt u lid worden?

Vul dit aanmeldformulier in. Er staat op het formulier waar u het kan inleveren. Let u er op dat het volledige formulier duidelijk leesbaar ingevuld wordt. U kunt hierbij bijvoorbeeld kiezen voor betaling in één keer of in twee termijnen en of u gebruik wilt maken van het gemak van automatische incasso. Na aanmelding ontvangt u van ons een factuur, dus we verzoeken u nog geen betalingen te doen alvorens u de factuur heeft ontvangen.

Twijfelt u nog?

U kunt drie maal vrijblijvend meetrainen. Vanaf de vierde training verwachten we een aanmeldformulier te hebben ontvangen.

In het onderstaande schema kunt u alvast zien wat de contributie zal zijn.

Uitgangspunten:

• De contributie is gebaseerd op het team waarin u traint en/of speelt. We kunnen niet altijd voor alle leeftijdscategorieën teams samenstellen waardoor we soms leden in een hogere of een lagere leeftijdscategorie indelen. Op dit moment hebben we de volgende teams: U10 gemengd, U12 gemengd, U14 meisjes, U14 jongens, U16 jongens, U16 dames, U18 dames, U18 heren, U20 heren,  Senioren dames, senioren heren en recreanten.
  • De voorgestelde contributie is gebaseerd op de huidige teamsamenstelling, de huidige trainingsopzet en het te voorziene aantal wedstrijden. Als er gedurende het seizoen hierin grote wijzigingen zijn, is het mogelijk dat de tarieven wijzigen.
  • Bij de keuze om in 1 keer voor het gehele seizoen de contributie te betalen wordt er een korting van 5 Euro verleend.
  • De eerste contributieronde wordt per eind oktober in rekening gebracht en de eventuele tweede ronde volgt per eind februari.
  • Bij het overschrijden van de betalingstermijn kan per maand 15 Euro in rekening worden gebracht.
  • De inschrijfkosten voor nieuwe leden bedragen 15 Euro.
  • Voor de 6 Euro toernooikosten organiseren we twee verenigingstoernooien per seizoen.
  • Bij het (ouder van een) lid zijn van een verenging horen ook taken. U en uw kind krijgen uitleg over wat de taak inhoudt voordat u deze gaat uitvoeren. Bij de indeling van taken wordt vanuit de vereniging rekening gehouden met de ervaring en de leeftijd van het lid of de ouder. Deze taken worden gecommuniceerd via de website en via trainer/coaches. Bij niet invullen van de taken zonder voor een vervanger te zorgen zijn we helaas genoodzaakt om 15 Euro in rekening te brengen.

Opzeggen

Opzeggen kan alleen door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schriftelijk naar Melanie van Hulst, Akker 30, 3232 RA, Brielle. Opzeggen moet voor 31/5 van het lopende boekjaar, dit i.v.m. de te betalen contributie.